Nas dinamizacións intercentros deseñamos unha competición multideportiva entre dous colexios, na que participa por cada colexio e categoría unha clase enteira. Durante unha mañá xógase a balonmán, baloncesto, bádminton, voleibol e fútbol-sala. Todo en pistas reducidas de media cancha, o que posibilita a realización de todo o programa nun tempo de unhas 3 horas, e realizando un total de dez enfrontamentos deportivos.
O campo a través de 2º e 3º é unha proba nova este curso. Trátase de facer o campo a través nun horario lectivo, que permita acudir a todo o alumnado destes cursos, como sucedeu nesta primeira ocasión.
Dado o número de participantes, realízase unha serie de carreiras, cada unha delas cun número aproximado de 70 ou 80 participantes, controlando os seus tempos.
Finalmente establécese unha clasificación global de todas as carreiras de cada nivel (clasificación para segundo e clasificación para terceiro).
Cada corredor participa cun número de dorsal único para cada clase, que forma un equipo.
Como as clases teñen número diferente de alumnado, establecemos clasificación de equipos en función do seguinte algoritmo:
Suma de puntos obtidos polos postos de todos os corredores da clase / suma dos puntos ideais para esa clase.
Deste xeito todos os nenos e nenas da clase suman para o seu equipo, e compiten en igualdade de condicións cos outros equipos a pesar da diferencia de número de participantes.
O campo a través de 2º e 3º é unha proba nova este curso. Trátase de facer o campo a través nun horario lectivo, que permita acudir a todo o alumnado destes cursos, como sucedeu nesta primeira ocasión.
Dado o número de participantes, realízase unha serie de carreiras, cada unha delas cun número aproximado de 70 ou 80 participantes, controlando os seus tempos.
Finalmente establécese unha clasificación global de todas as carreiras de cada nivel (clasificación para segundo e clasificación para terceiro).
Cada corredor participa cun número de dorsal único para cada clase, que forma un equipo.
Como as clases teñen número diferente de alumnado, establecemos clasificación de equipos en función do seguinte algoritmo:
Suma de puntos obtidos polos postos de todos os corredores da clase / suma dos puntos ideais para esa clase.
Deste xeito todos os nenos e nenas da clase suman para o seu equipo, e compiten en igualdade de condicións cos outros equipos a pesar da diferencia de número de participantes.
O xogo de loita introduciuse o curso pasado con grande éxito. Trátase de enfrontar equipos de cuarto curso entre si nunha variedade de xogos sobre unha lona como as de loita. Os xogos son de tipo roubar o rabo, dar volta ao rival, etc, todos relacionados coa introdución a esta modalidade deportiva, e moi divertidos!