Acceso ás seccións nos enlaces da esquerda

Nesta sección podedes acceder ás nosas actividades que realizamos en horario lectivo. 

Todas elas están pensadas para favorecer unha participación integral do alumnado dos centros,  empregando, con carácter xeral, cada grupo/clase como equipo de participación.

No actual curso temos programado facer:

  • Dinamización intercentros (baloncesto, balonmán, voleibol, bádminton e fútbol-sala)
  • Campo a través para segundo e terceiro de primaria
  • Loita para cuarto de primaria
  • Atletismo en pista para quinto de primaria
  • Xogos populares para sexto de primaria

Nas dinamizacións intercentros deseñamos unha competición multideportiva entre dous colexios, na que participa por cada colexio e categoría unha clase enteira.  Durante unha mañá xógase a balonmán, baloncesto, bádminton, voleibol e fútbol-sala.  Todo en pistas reducidas de media cancha, o que posibilita a realización de todo o programa nun tempo de unhas 3 horas, e realizando un total de dez enfrontamentos deportivos.

campo a través de 2º e 3º é unha proba nova este curso. Trátase de facer o campo a través nun horario lectivo, que permita acudir a todo o alumnado destes cursos, como sucedeu nesta primeira ocasión.

Dado o número de participantes, realízase unha serie de carreiras, cada unha delas cun número aproximado de 70 ou 80 participantes, controlando os seus tempos.

Finalmente establécese unha clasificación global de todas as carreiras de cada nivel (clasificación para segundo e clasificación para terceiro).

Cada corredor participa cun número de dorsal único para cada clase, que forma un equipo.

Como as clases teñen número diferente de alumnado, establecemos clasificación de equipos en función do seguinte algoritmo:

Suma de puntos obtidos polos postos de todos os corredores da clase / suma dos puntos ideais para esa clase.

Deste xeito todos os nenos e nenas da clase suman para o seu equipo, e compiten en igualdade de condicións cos outros equipos a pesar da diferencia de número de participantes.

O campo a través de 2º e 3º é unha proba nova este curso. Trátase de facer o campo a través nun horario lectivo, que permita acudir a todo o alumnado destes cursos, como sucedeu nesta primeira ocasión.

Dado o número de participantes, realízase unha serie de carreiras, cada unha delas cun número aproximado de 70 ou 80 participantes, controlando os seus tempos.

Finalmente establécese unha clasificación global de todas as carreiras de cada nivel (clasificación para segundo e clasificación para terceiro).

Cada corredor participa cun número de dorsal único para cada clase, que forma un equipo.

Como as clases teñen número diferente de alumnado, establecemos clasificación de equipos en función do seguinte algoritmo:

Suma de puntos obtidos polos postos de todos os corredores da clase / suma dos puntos ideais para esa clase.

Deste xeito todos os nenos e nenas da clase suman para o seu equipo, e compiten en igualdade de condicións cos outros equipos a pesar da diferencia de número de participantes.

 

O xogo de loita introduciuse o curso pasado con grande éxito. Trátase de enfrontar equipos de cuarto curso entre si nunha variedade de xogos sobre unha lona como as de loita.  Os xogos son de tipo roubar o rabo, dar volta ao rival, etc, todos relacionados coa introdución a esta modalidade deportiva, e moi divertidos!

Contador de visitas

Manual para utilizar a aplicación de inscricións
Manual de usuario Aplicacion Web.pdf
Documento Adobe Acrobat [823.0 KB]

Contacto

AGRUDEBAM

Rúa Mosteiro s/n (CEP Pedro Caselles Beltrán) 

C.P 36740

 

Correo electrónico: agrudebam@gmail.com


Tamén podes chamarnos aos teléfonos: 677 77 72 85 e 650 60 21 61

AGRUDEBAM NA REDE

INVENTARIO DO MATERIAL DE AGRUDEBAM

Este inventario aínda non está completo!

INVENTARIO DO MATERIAL DE AGRUDEBAM
INVENTARIADO.xls
Tabla de Microsoft Excel [288.5 KB]

CALENDARIO DEPORTIVO

CALENDARIO DEPORTIVO 2018-2019
Calendario de Toda a Competición 2018-19[...]
Documento Microsoft Word [401.0 KB]

Facede clic debaixo para agrandar o calendario para súa visualización.