Curso 2018/19

Campo a través de O Rosal

Aprázase o campo a través ata nova data, que se comunicará próximamente.

A inscrición, o deseño dos circuitos e toda a organización permanecerá válida para a nova data.  Estade atentos.

Cartel en formato png (2500 x 3100)
Cartel en formato png para imprimir
cartel.png
Formato PNI (Portable Network Image) [1.9 MB]

O vindeiro ----- celebraremos a proba de campo a través no Rosal. Serán no campo de fútbol de A Canosa, no esteiro do Miño. Podedes ver a ubicación nesta imaxe.

Esta proba forma parte do programa de XOGADE do presente curso, nesta modalidade deportiva, e nela poderán participar tanto alumnado dos colexios da zona como integrantes dos clubes de atletismo da mesma.

Inscrición

Para participar teredes que enviar ao correo agrudebam@gmail.com o arquivo excel que adxuntamos aquí.

Os datos de entidade cúbrense na primeira folla, e logo se cubren os datos dos participantes en cada categoría.

Prazo de inscrición

Debedes adxuntar os inscritos ata o mercores 21

documento de inscrición
inscricion campo a traves O Rosal 2018.x[...]
Tabla de Microsoft Excel [1.2 MB]

Normativa

Participantes

Poderán participar todos os atletas en idades comprendidas dentro das categorías, que estén escolarizados nos centros educativos da nosa zona (concellos de Salceda, Tui, Tomiño e O Rosal) ou que teñan ficha nos clubes deportivos rexistrados tamén na nosa zona.

Permitirase excepcionalmente a participación doutros atletas que non cumplan estes requisitos, pero a súa clasificación non computaría para consecuencias posteriores (participación en campionato provincial).

E requisito imprescindible en todo caso e para todos os participantes estar inscrito e mutualizado en XOGADE, co seguro deportivo correspondente.

Tamén é requisito imprescindible facilitar á Agrupación Deportiva Baixo Miño os datos necesarios para participación de cada neno ou nena:  nome e apelidos, colexio ou club de representación, data de nacemento e nº de mutualización deportiva de XOGADE. A xestión das autorizacións para facilitar esta información corresponde aos centros e clubes implicados.

As carreiras.

Celebraranse 8 carreiras, participando en cada unha delas as distintas categorías e sexos:

Benxamín feminino

Benxamín masculino

Alevín feminino

Alevín masculino

Infantil feminino

Infantil masculino

Cadete feminino

Cadete masculino

Clasificados

Haberá dúas clasificacións en cada categoría:  individual e por equipos.

Na clasificación individual ordearanse por orde de chegada a meta, contabilizándose neste listado todos os atletas que completen a carreira. Non se contabilizan tempos.

Haberá medallas para os dez primeiros clasificados.

Para clasificar por equipos, terase en conta o posto obtido polos catro primeiros de cada centro ou club,  sumando os puntos correspondentes a eses postos. O equipo con menos puntos é o gañador.  Na categoría cadete (masculino e feminino) contabilizaranse a estes efectos os tres primeiros atletas de cada equipo.

Haberá trofeos para os tres primeiros equipos de cada categoría.

Reclamacións.

Durante a celebración da xornada estará aberta a Secretaría da proba, onde poderedes presentar as reclamacións que consideredes. Tentarase consensuar unha resposta adecuada, e en todo caso, de non ser posible, prevalecerá a decisión da organización da carreira (agrudebam). Atenderanse únicamente as reclamacións cando veñan dos reprentantes dos colexios e clubes respectivos.

Transporte

Dende o Servicio de Deportes establecerase un servicio de transporte en autocar dende os centros participantes (non para os clubes) e regreso ao finalizar a xornada.

Quen asista polos seus propios medios, terá que aterse ás instruccións das autoridades ou da organización da proba no lugar a efectos do estacionamento dos seus vehículos, dadas as características do lugar, zona sensible  de protección na REDE NATURA 2000

Custo para os participantes

A actividade está incluída no programa de XOGADE da Secretaría Xeral para o Deporte, e por tanto, é totalmente gratuita para os participantes, tanto pola súa inscripción como pola súa cobertura de seguro deportivo, polo avituallamento  ou polo seu transporte.

Avituallamento

A organización ten previsto facilitar aos participantes bocadillo e auga, así como unha ración de chocolate quente. Todas as persoas con intolerancias alimentarias deberán comunicar previamente nos seus centros educativos ou clubes tal circunstancia, para procurar dende a organización facilitar refrixerio alternativo. En todo caso non é obrigatorio este refrixerio para a organización.

 

 

O circuito

CURSO 2017-2018

 

 

Onte, o día 18 de novembro, tivo lugar a xornada de Campo a través de Soutelo, no concello de Salceda. Dita xornada foi organizada pola nosa agrupación. Agradecemos ao Concello e á Comunidade de Montes pola súa colaboración. A meteoroloxía, este ano, si que nos favoreceu moitísimo, permitíndonos disfrutar desta xornada.

Agradecer tamén, asimesmo, ao Servizo Provincial de Deportes, á policía local e ao servizo de ambulancia. Sen todas estas colaboracións a celebración deste evento non sería posible. Aquí tedes un video coas categorias participantes, por orde cronolóxica, para quen queira verse ou só queira ver unha categoría concreta (adiantando ou retrasando o vídeo) e para quen non puido asistir, disfrutar do video completo.

Clasificacións

Clasificación Individual categoría Benxamín Feminino
Individual BF.pdf
Documento Adobe Acrobat [141.9 KB]
Clasificación Individual categoría Benxamín Masculino
Individual BM.pdf
Documento Adobe Acrobat [185.0 KB]
Clasificación Individual categoría Alevín Feminino
Individual AF.pdf
Documento Adobe Acrobat [143.2 KB]
Clasificación Individual categoría Alevín Masculino
Individual AM.pdf
Documento Adobe Acrobat [142.7 KB]
Clasificación Individual categoría Infantil Feminino
Individual IF.pdf
Documento Adobe Acrobat [137.9 KB]
Clasificación Individual categoría Infantil Masculino
Individual IM.pdf
Documento Adobe Acrobat [138.1 KB]
Clasificación Individual categoría Cadete Feminino
Individual CF.pdf
Documento Adobe Acrobat [133.4 KB]
Clasificación Individual categoría Cadete Masculino
Individual CM.pdf
Documento Adobe Acrobat [132.7 KB]
Clasificación por equipos todas as categorías
CLASIFICACION EQUIPOS.pdf
Documento Adobe Acrobat [331.5 KB]
Clasificados para o Campionato Provincial da zona Baixo Miño
Relación de equipos e atletas individuais clasificados.
Criterio: 2 primeiros equipos e os oito primeiros atletas que non entraran por equipo.
CLASIFICACIÓN PARA O CAMPIONATO PROVINCI[...]
Documento Adobe Acrobat [403.2 KB]

Como chegar

Formulario de inscrición da carreira
Cubrir o formulario e envialo a agrudebam@gmail.com
inscricion campo a traves SOUTELO 2017.x[...]
Tabla de Microsoft Excel [3.1 MB]

Animacións das carreiras

CURSO 2016-2017

 

 

CAMPIOAS DO CEIP PLURILINGÜE DE GUILLAREI

Unha serie de nenas do CEIP plurilingüe de Guillarei foron recibidas no casa do Concello de Tui en recoñecemento do éxito que tiveron estas na pasada competición provincial do Campo a Través e ademais tendo en conta, como di o propio Concello na súa páxina, que competían con clubes de atletismo de toda Galiza.

 

Parabens!

CAMPO A TRAVÉS (A GUARDA)

Onte tivo lugar a xornada de Campo a través de A Guarda organizada pola nosa agrupación. Realizouse no Cámping de Santa Tecla, ao que agradecemos pola cesión dos seus espazos e a súa colaboración. O tempo meteorolóxico non nos acompañou pero iso non impediu que os nosos participantes puideran disfrutar desta xornada. Agradecer tamén, asimesmo, ao Concello de A Guarda, ao Servizo Provincial de Deportes, á policía local e ao servizo de ambulancia. Sen todas estas colaboracións a xornada non sería posible. Aquí tedes un video coas categorias participantes, por orde cronolóxica, para quen queira verse ou só queira ver unha categoría concreta (adiantando ou retrasando o vídeo) e para que non puido asistir, disfrutar do video completo.

Como chegar ao lugar:

Inscricións para a proba

Para participar deberedes ter mutualizados aos atletas en XOGADE.  Participarán segundo a normativa xeral   de http://www.deporteescolargalego.com/, así como as normas específicas propias desta carreira.

Para inscribirse, deberedes enviar copia do arquivo excel ao noso correo agrudeba@gmail.com.  Tedes de plazo ata o mércores 23 de novembro.

Os centros educativos que precisedes transporte para os vosos alumnos, deberedes comunicalo para que fagamos a petición aos nosos teléfonos 677777285 ou 650602161 antes do venres 18.

Documento de inscrición
Folla de Excel para inscribir aos participantes do colexio ou club.
Renomealo con relación ao voso centro e envialo a agrudebam@gmail.com
inscricion campo a traves a guarda 2016.[...]
Tabla de Microsoft Excel [55.0 KB]

 

SERVIZOS NA XORNADA

Contaremos cunhas magníficas instalacións do recinto. Os participantes realizarán o seu percorrido prácticamente na súa totalidade por herba e en terreo horizontal.

Ao rematar a carreira daráselles unha merenda consistente nun bocadillo, unha froita e tamén un chocolate quente.

Para facilitar as cousas, a organización facilitará dorsais personalizados aos delegados dos equipos. Nestes dorsais figurará o propio nome do participante.

Estará aberta a cafetería do camping para os asistentes da xornada.

 

Por último, terá lugar unha exhibición de mushing (canicross, bikejoring, patín, triciclo...) organizada pola profe Ledi do IES de Tomiño que dará a coñecer esta modalidade deportiva descoñecida para moitos de nós e que xa tivo lugar na pasada temporada deportiva e que tanto gustou. Asi que poderemos seguir desfrutando desta exhibición.

Horario da xornada

Día:  sábado, 26 de novembro de 2016

Lugar:  recinto do camping Santa Tecla, en Salcidos (A Guarda)

Horario da xornada:

9:00 horas: apertura da Secretaría

9:30 horas: Comezo da recepción dos colexios e clubes. Entrega de documentación e dorsais. Xestión de cambios ou erros.

10:30 horas: Saída Benxamín Feminino

10:40 horas: Saída Benxamin Masculino

10:55 horas: Saída Alevín Feminino

11:10 horas: Saída Alevín Masculino

11:25 horas: Saída Infantil Feminino

11:40 horas: Saída Infantil Masculino

12:00 horas: Saída Cadete Feminino

12:30 horas: Saída Cadete Masculino

 

 

 

13:00 horas: Remate das carreiras

13:15 horas: Entrega de medallas e trofeos

13:45 horas: Fin da xornada

A proba será clasificatoria para o campionato provincial que se convocará oportunamente, pero poderán participar atletas doutras zonas, sen clasificar.

TROFEOS.

Haberá medallas para os 10 primeiros clasificados en cada categoría dentro da competición oficial.

Trofeos para os tres equipos de cada categoría.

Para clasificar como equipos contaranse os resultados dos catro primeiros clasificados en cada categoría, agás en cadetes,onde contan tres.

Este é o plano xeral das instalacións.  Nesta ocasión haberá unha saída para tódalas carreiras, cun circuito con tres variantes.

As carreiras

Aquí están os diferentes percorridos por categoría:

Identificación dos tres tramos do circuito. Require Flashplayer

Animacións das carreiras:

Animación para Benxamin Masculino e Feminino. Require Flashplayer
Animación Alevín Feminino. Require Flashplayer
Animación Alevín Masculino e Infantil Feminino. Require Flashplayer

Contador de visitas

Manual para utilizar a aplicación de inscricións
Manual de usuario Aplicacion Web.pdf
Documento Adobe Acrobat [823.0 KB]

Contacto

AGRUDEBAM

Rúa Mosteiro s/n (CEP Pedro Caselles Beltrán) 

C.P 36740

 

Correo electrónico: agrudebam@gmail.com


Tamén podes chamarnos aos teléfonos: 677 77 72 85 e 650 60 21 61

AGRUDEBAM NA REDE

INVENTARIO DO MATERIAL DE AGRUDEBAM

Este inventario aínda non está completo!

INVENTARIO DO MATERIAL DE AGRUDEBAM
INVENTARIADO.xls
Tabla de Microsoft Excel [288.5 KB]

CALENDARIO DEPORTIVO

CALENDARIO DEPORTIVO 2018-2019
Calendario de Toda a Competición 2018-19[...]
Documento Microsoft Word [401.0 KB]

Facede clic debaixo para agrandar o calendario para súa visualización.